Jdi na obsah Jdi na menu
 


Chceme-li hodit svaly do klidu, dejme si TŘEŠNĚ ♥♥♥

Obsahuji látky FLAVONOIDY, které pomáhají proti obezitě a při léčbě cukrovky. :-)

article preview

22537897_10209718855399234_1093134238_n.jpg

Tři, dva, jedna teď.....:)))..přijde otázka proč třešně pomáhají uvolňovat svaly?

Hlavně po tréninku, celkové únavě a namožení svalů.

PROTOŽE protizánětlivé účinky v třešních mají na starost barviva ANTOKYANY. Zároveň mají i protirakovinné účiny

A barvivo antokyany nám dává krásnou červenou barvu třešní.

Obsahuji látky FLAVONOIDY, které pomáhají proti obezitě a při léčbě cukrovky.

Třešeň řadíme mezi peckovice.

Dužina má až 80% vody, obsahuje 14% sacharidů, největší podíl fruktóza.

 

Další hlavní důvody proč jíst třešně: 

1. VÝRAZNÝ ANTIOXIDANT

Chrání před volnými radikály.

Chrání před rakovinným bujením.

Dokážou NASTARTOVAT imunitu.

 

2. VITAMÍNY

C, A, B a E

 

3. MINERÁLY

Hořčík

Železo-krvetvorba

Zinek

Fosfor

Vápník- kosti a zuby

Draslík-vylučování vody z těla

Křemík

Vysoký obsah jodu, ovlivňují činnost štítné žlázy a působí na bolesti páteře.

 

4. KRÁSA

Máte pocit, že máte unavenou a bledou pleť? 

Kůže po konzumaci třešní získá zdravější odstín, budete mít hebkou, zářivou a vláčnou pleť.

Třešně obsahují i beta-karoten stejně jako v mrkvi, proto dokážou třešně ovlivňovat odstín kůže. Mohu je doporučit při pobytu na sluníčku, kdy se snadněji opálíte dohněda. :) 

 

5. REDUKCE

Nízký glykemický index

Jak jsem se zmínila na úvodu, třešně obsahují 80% vody a pektin, kdy se cítíme sytí a podporuje naše trávení. Proto je vhodný jako doplněk při hubnutí.

 

6. PŘÍRODNÍ LÉK NA DNU

DNA (zánět kloubu u nohy) 

Antokyany a Flavonoidy působí proti zánětu.

 

7. CHRÁNÍ PŘED CUKROVKOU

 

8.ULEVUJÍ PŘI OSTEOARTRITIDĚ

 

9.PREVENCE PŘED RAKOVINOU TLUSTÉHO STŘEVA

Třešné jsou zdrojem VLÁKNINY=podpora TRÁVENÍ=pravidelné VYPRÁZDŇOVÁNÍ.

 

10  POMÁHAJÍ S USÍNÁNÍM

Třešně jsou dobrý pomocník při nespavosti a s problémy s usínáním 

Obsahují MELATONIN-pozitivně ovlivňuje usínání a kvalitu spánku a dokonce i naši rychlejší bdělost po ránu :)

 

11. PODPORUJÍ SRDCE

 

MOJE RADA NA ZÁVĚR:

Když nemáTe možnost třeba přes zimu sehnat třešně, tak si aspoň sežeňte kvalitní třešňový džus. :) Případně i doplňěk. 

S láskou Katrinheart

 

 
 


Poslední fotografie


Archiv

Kalendář
<< listopad / 2019 >>


Statistiky

Online: 1
Celkem: 11854
Měsíc: 706
Den: 31